ЖАРИЯ ОФЕРТА ШАРТЫ

1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1 Осы Шарт Жеке тұлғаларға арналған

1.2. Осы Шарт оферта шарты (бұдан әрі – Шарт) болып табылады. Осы Офертаның ережелері Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексімен реттеледі (395-бап).

Осы Шарттың талабымен келісім – акцепт болып табылады. Акцепт – бұл оферта жіберілген адамның оны қабылдау туралы жауабы. Акцепт толық және сөзсіз болуы керек. Осы жария оферта шартының акцепті бойынша әрекет жасай отырып, Пайдаланушы өзінің құқық қабілеттілігі мен әрекет қабілеттілігін, сондай-ақ Орындаушымен шарттық қатынастарға түсуге өзінің заңды құқығын растайды.
1.3. Тапсырыс беруші мен Орындаушы төмендегілер туралы осы Шартты жасасты:

2. ШАРТТЫҢ МӘНІ
2.1 Клиент өзі таңдаған тауарға ұсынылған үлгілер мен эскиздерге сәйкес тапсырыс береді және ақы төлейді.
2.2 Жеткізуші тапсырыс берілген тауарды дайындауды, жеткізуді және орнатуды жүзеге асырады.
2.3 Шарт Жеткізушінің есеп шотына ақшалай қаражат түскен сәттен бастап күшіне енеді.

3. ТАРАПТАРДЫҢ МІНДЕТТЕРІ
3.1 Жеткізушінің міндеттері:
3.1.1 Жеткізуші алдын ала төлемді алған сәттен бастап 14 (он төрт) жұмыс күні ішінде (сенбі, жексенбі және мереке күндері жұмыс күні емес деп есептеледі) осы Шарттың ажырамас бөлігі болып табылатын эскизге сәйкес Тапсырыс беруші тапсырыс берген тауарды жеткізуді жүзеге асыруға міндеттеледі.
3.1.2 Жеткізуші клиенттің Нұр-сұлтан қаласындағы мекенжайы бойынша тапсырыс берілген тауарды жеткізу, жинау және орнату бойынша міндеттемелерді тегін жасайды. Жиһазды тегін жеткізу үй-жайдың дайындалған жеріне жүзеге асырылады. Егер Тапсырыс берілген жиһазды жеткізу және жинау – жиһазды орнатуға арналған үй-жайдың дайын болмауы, жеткізілетін жиһаз конфигурациясының өзгеруіне байланысты қосымша жұмыстарды жүргізу сияқты қосымша техникалық қиындықтармен байланысты болса, жеткізушінің жұмысына қосымша ақы төленеді.
Жеткізуші тиісті коммуникацияларға қосуды және тұрмыстық техникаға, электр жабдығына, сантехникаға және жиһаз жиынтығына кіретіндерден басқа, басқа да жабдықтарға сатудан кейінгі қызмет көрсетуді жүргізбейді.
3.1.3 Жеткізу (Лесная поляна, Қосшы, Ильинка, Үркер, Талапкер, Қоянды, Жібек Жолы.) – 10 000 теңге
3.1.4 Жеткізуші жиһазды орналастыруға, құрастыруға және орнатуға кедергі келтіретін Клиент көрсетпеген коммуникация жүйелерінің ерекшеліктері үшін, жүргізілген өлшеулерден кейін қабырғалардың, еденнің, төбенің геометриялық өлшемдерінің өзгеруі үшін, сондай – ақ клиент ұсынған өлшемдердің дизайн-жоба орындалатын үй-жайдың нақты өлшемдеріне сәйкес келмеуі үшін жауапты болмайды.
3.1.5 Ақаулар (сынық, сызат) анықталған жағдайда Жеткізуші ақаулы бөлшектерді ауыстыруды 45 (қырық бес) жұмыс күні ішінде жүргізуге міндеттеледі.
3.2 Клиенттің міндеттері:
3.2.1 Клиент шартқа қол қойған сәтте тапсырыстың жалпы құнының 60% мөлшерінде алдын ала төлем жасауға міндеттеледі.
3.2.2 Клиент жиһазды толық орнатқаннан кейін тапсырыстың жалпы құнының 40% мөлшерінде есептеуді жүргізуге міндеттенеді.
3.2.3 Сатып алушы тапсырыстың дұрыс тіркелуін және сипаттаманың дұрыстығын тексеруге міндеттеледі.
4. ТАУАРҒА АҚЫ ТӨЛЕУ
4.1 Тауарды төлеу тәсілдері сайттың «Төлем» бөлімінде көрсетілген.
4.2 Сатып алушы (жеке тұлға) тапсырысты интернет-дүкенде таңдалған кез келген тәсілмен төлейді.
4.3 Заңды тұлғаға Тапсырыс рәсімдеу кезінде төлем қойылған шотқа сәйкес қолма-қол ақшасыз есеп айырысу арқылы жүргізіледі. Сатушының шотына ақша түскеннен кейін интернет-дүкеннің менеджері сатып алушымен жеткізу мерзімін келіседі.
5. ФОРС-МАЖОР ЖАҒДАЙЛАРЫ
5.1 Төтенше жағдайлар туындаған жағдайда, атап айтқанда: әскери іс-қимылдар, дүлей апаттар, өрттер, ереуілдер, автокатастрофалар, жаппай тәртіпсіздіктер, мемлекеттік органдардың тыйым салынған немесе шектеу нормативтік шешімдері, заңнаманың өзге де өзгерістері, тиісті органдар растаған үшінші тұлғалардың заңсыз іс-әрекеттері және осы шартқа қол қойылғаннан кейін туындаған және осы Шартқа толық немесе толық кедергі келтіретін тараптарға тәуелді емес өзге де себептер кез келген мән – жайларды ішінара орындау және осындай мән-жайлардың қолданылу уақытына ұзартылады.
5.2 Жоғарыда көрсетілген мән – жайларға байланысты осы Шарт бойынша қандай да бір міндеттемелерді орындау мүмкін болмаған тарап бұл туралы екінші тарапты хабардар етуі тиіс.
5.3 Егер төтенше жағдайлар үш немесе одан да көп ай бойы жалғаса берсе, Тараптардың кез келгені қабылданған шешім туралы екінші Тарапқа хабарлай отырып, шартты толық немесе ішінара жоюға құқылы. Бұл жағдайда Тараптардың ешқайсысы ықтимал шығындарды өтемеуі тиіс.
6. ДАУЛАРДЫ ШЕШУ ТӘРТІБІ
6.1 Оы Шартпен байланысты барлық даулар Тараптар арасындағы бейбіт келісім жолымен шешілуі тиіс.
7. ЖАЛПЫ ШАРТТАР
7.1 Клиент бекіткен ерекшелік және эскиз (шарт жасалғаннан кейін клиентке электрондық поштаға, WhatsApp желісіне жіберілген) осы Шарттың ажырамас бөлігі болып табылады.
7.2 Осы Шартқа байланысты барлық қосымшалар, өзгерістер мен толықтырулар жазбаша түрде және оларға екі тарап қол қойғаннан кейін ғана жарамды.
8. КЕПІЛДІК
8.1 Пайдалану ережелері сақталған жағдайда жиһазға кепілдік мерзімі бір жылды құрайды.

9. САТУШЫНЫҢ МЕКЕНЖАЙЫ МЕН ДЕРЕКТЕМЕЛЕРІ
ИП «МАКСИМ»
Куәлік № 0002904
Серия № 6203
Нұр – Сұлтан қ., 187 к., 20 үй, 145 пәтер
ИНН 670525302762
ИИК KZ788562204104261800
БИК KCJBKZKX
АО «Банк ЦентрКредит» филиалы Нұр – Сұлтан қ.
Жұмыс тел. 8-7172-62-96-82
Ұялы тел. 8778 456 11 69
Нақты мекен-жайы: Валиханова 12

Главное меню